Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky


Postup objednání zboží
Můžete začít objednávat. Na boční liště si vyberte z menu. Kliknutím na obrázek si můžete zobrazit podrobnosti o daném výrobku a případně si i zobrazit fotografii. Pokud si chcete tuto položku objednat, klikněte na tlačítko - DO KOŠÍKU nebo nás kontaktujte přímo. U přímých objednávek nám napište email s popisným označením zboží, barvou a počtem nebo nám zavolejte. Nezapomeňte uvést doručovací adresu, fakturační údaje a termín, do kdy nejpozději zboží potřebujete. Obvyklá expediční lhůta u vyrobeného zboží je 10-14 dnů a dodací lhůta u zakázkové výroby je 1 - 4 týdny. Dodací lhůta se odvíjí od množství úprav na míru zákazníkovi. U objednávky, kde něčemu nebudeme rozumět  Vás budeme kontaktovat na Vámi uvedenou emailovou adresu a sdělíme Vám dodací lhůtu přímo pro konkrétní výrobek.

Dodací podmínky
Zboží od nás k Vám je doručováno pouze PPL kurýrem, což se netýká dárkových certifikátů, které odesíláme poštou. V případě, že Vás kurýr nezastihne nezastihne doma, bude Vás telefonicky kontaktovat a buď Vám doručí balíček v jiný termín, nebo Vám jej uloží na nejbližší parcelshop, kde si jej můžete vyzvednout. Od tohoto okamžiku máte 6 dnů na to, abyste si zásilku vyzvedli. Pokud tak neučiníte, bude vrácena zpět k nám, čímž se ovšem vystavujete riziku, že při případné příští Vaší objednávce bude na tuto skutečnost brán zřetel a může být příští doručení zboží podmíněno platbou předem nebo může být Vaše objednávka zcela odmítnuta.
V případě, že jste si zásilku objednali a zvolili jste platbu převodem, bude Vám do e-mailu po dokončení výroby, těsně před odesláním, odeslána faktura k zaplacení na vaši emailovou adresu
Cena přepravného je vzdy dle aktuálního ceníku zobrazeného v eshopu při objednávce.
Cena na Slovensko je taktéž dle aktualního ceníku zobrazena při objednávce v eshopu. 

Dodací doba
Doporučujeme Vám při uzavírání objednávky napsat termín, do kdy nejpozději musíte mít zboží u sebe, abychom Vás mohli případně informovat, pokud nebudeme schopni Vámi požadovaný termín splnit např. z důvodu, že se jedná o velmi specifickou zakázku apod.
Obvyklá expediční lhůta je do 10 dnů a u některých náročnějších zakázek je 1 - 4 týdny. Dodací lhůta se odvíjí od množství úprav na míru zákazníkovi. Po přijetí  objednávky v případě, že nebudeme v objednávce něčemu rozumět, Vás tedy budeme kontaktovat na Vámi uvedenou emailovou adresu a sdělíme Vám dodací lhůtu přímo pro konkrétní výrobek.

Způsob zabalení zásilky
Vámi objednané zboží je vždy baleno s maximální pečlivostí a důrazem na to, aby nebylo při cestě k Vám poškozeno nebo ztraceno. Veškeré zásilky jsou baleny do nových nepoužitých kartonových krabic nebo do bublinkových obálek.
Cena zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží může náš zákazník uhradit následujícími způsoby:
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
v případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
Každému zákazníkovi vystavíme daňový doklad – fakturu. Nejsme plátci daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu najde zákazník vždy v dané zásilce. V případě platby převodem posíláme jen faktruru do emailu, který zákazník uvede v objednávce.

Odstoupení od smlouvy
Zboží zakoupené u nás máte právo do 14 dnů vrátit. Tato lhůta běží od okamžiku převzetí zboží. Je možné vrátit pouze zboží, které je nepoškozené, nepoužívané. Po vrácení zboží splňujícího výše uvedené podmínky s přibalenou kopií faktury či účtenky Vám bude vrácena plná částka hodnoty zboží, za jakou jste ho u nás zakoupili. Zboží nám zašlete ČESKOU POŠTOU NA DOBÍRKU. Do balíku přiložte kopii faktury nebo účtenky a případně také informaci, z jakého důvodu zboží vracíte.

Záruční doba
Na naše výrobky poskytujeme záruku DOŽIVOTNÍ, a u některých výrobků záruku 10 let. Za dlouhou dobu životnosti výrobku se může stát, že se vypárá šev nebo ztratí nýt, ale samotná kůže vydrží. Proto když něco z tohoto nastane, zboží Vám rádi bezplatně opravíme.
Co naše záruka nekryje jsou změny na koženém výrobku způsobené běžným opotřebením, působením vody, nesprávných čistících prostředků, různých rozpouštědel, poškrábání, změna barvy od UV záření, proříznutí či utržení části výrobku silou a nesprávným zacházením apod.
Všechny výrobky jsou z pravé kůže, jde tedy o 100% přírodní produkt a je proto nutné o něj pečovat. Návod, jak pečovat o naše výrobky, najdete na našich stránkách a také dostanete návod k výrobku. Při dodržení základní údržby Vám bude výrobek sloužit několik desítek let.

Reklamace
Pokud nastal nějaký problém s Vaším zbožím, před jeho odesláním nás prosím informujte na e-mail jksaddlerysro@gmail.com K reklamovanému výrobku přiložte popis, co se s výrobkem stalo. Zavazujeme se na Vaši reklamaci reagovat do 48 hodin od jejího doručení a do 30 dnů ji vyřídit. Pokud bude reklamace uznána za oprávněnou a vadný výrobek bude neopravitelný, nahradíme Vám ho výrobkem novým. Pokud nebudeme moci zajistit jeho náhradu, dáme Vám voucher v plné výši ceny původního výrobku, za jakou jste ho u nás zakoupil a můžete si vybrat výrobek jiný.

Ochrana osobních dat
Společnost jksaddlery s.r.o. se jako provozovatel e-shopu www.jksaddlery.cz zavazuje dodržovat veškeré obchodní podmínky.
Vaše soukromí je pro nás samozřejmosti. Abychom vám mohli nabídnout služby, potřebujeme znát vaše osobní data. Údaje, které zadáváte při objednání, chráníme před zneužitím.
Tyto údaje nám umožní zboží odeslat na uvedenou adresu, vyhotovit daňový doklad apod.

jksaddlery s.r.o. www.jksaddlery.cz

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info